luni, 27 octombrie 2008

Plictiseala

Frate eu nu inteleg cand ii aud pe altii ca se plictisesc.

Mie mi-ar trebui vreo 3 clone, poate si mai multe ca sa reusesc sa imi ating toate scopurile, sa fac tot ce imi trece prin cap si sa incerc toate ideile.

Sa inteleg ca acei care se plictisesc sunt putin limitati din punct de vedere intelectual? Adica stau prost cu bibilica? :)

Fara clone, de cele mai multe ori ma simt ca pe banda, nu apuc sa finalizez ceva ca trebuie sa ma apuc de altceva, telefonul suna, prietenii te cheama la bere, prietena vrea sa te intalnesti cu ea, iar amanta vrea....stiti voi ce vrea :D

Apropo am dat un search dupa cuvantul "plictiseala" pe google image sa caut o poza specifica subiectului si ce credeti ca am gasit? Era plin de cocalari si pitipoance de pe hi5, care cica se plictisesc de moarte. Tipic...

Niciun comentariu: